KODLUYORUM & OYNUYORUM / CODING & PLAYING Proje hakkında

19.12.2021 1154

Kuruculuğunu okulumuz öğretmenlerinden Osman Nuri Güngör'ün yaptığı ve okulumuz öğretmenlerimizden Saadet Bulut, Elif Çabuk, Meral Yılmaz ve yurdumuzun değişik illerinden 9 okul, Ürdün İtalya, Beiçika ve Azerebeycan'dan 4 yabancı öğretmen ve öğrencileriyle "Kodluyorum Oynuyorum  eTwinning Projesi çalışmalarını sürdürüyor.

KODLUYORUM & OYNUYORUM / CODING & PLAYING Proje hakkında

21. yy becerisi olan kodlamayı günümüzde gittikçe artan yaratıcı oyunlarla öğrenim becerisini geliştirmeyi amaçlıyoruz. Bu sebeple projemizde öğrencilerimde analitik düşünme konusunda yararlı ürünler geliştirebilmelerini sağlayacağız. Hem temel kodlama becerisi kazanacak hem de analitik düşünmek için teknolojiyi yararlı kullanmış olacağız.

We aim to develop the ability to learn coding, which is a 21st century skill, with increasingly creative games today. For this reason, in our project, we will enable my students to develop useful products for analytical thinking. We will both gain basic coding skills and use technology to think analytically.

 

HEDEFLER

Projemiz ile;

* Temel kodlama becerisi kazanmalarını,

* Robotik Kodlama ile zeka geliştirici somut ürünler çıkarmalarını,

* Kodlama ile proje kapsamında animasyon yapabilmelerini,

* Analatik düşünme becerisi kazanma

*Algoritmayı öğrenmek

*İngilizceyi geliştirmek

* Proje sunum becerilerini geliştirmelerini,

* Ortak ürün oluşturmalarını,

* İşbirlikci çalışma sorumluluğunu almalarını,

amaçlıyoruz.

 

* Gain basic coding skills,

* To produce concrete products that develop intelligence with Robotic Coding,

* Ability to make animations within the scope of the project with coding,

* Gain analytical thinking skills

*Learning the algorithm

*Improving English

* Developing their project presentation skills,

* Creating common products,

* Take responsibility for collaborative work,

we aim.

 

ÇALIŞMA SÜRECI

Ekim Ayı Çalışma Planı

- Ortakların tanışması, webinar yapma

- Yapılacak çalışmaların görev dağılımının gerçekleştirilmesi,

- Veli izin belgelerinin alınması,

- Twinspace de her ortağın kendine ait sayfasını oluşturması,

- Öğrencilere öntest yapılması,

- Ortak proje logosu ve posteri oluşturma

Kasım Ayı Çalışma Planı

- Galaksi oyunu

- Yapılacak çalışmalar ile ilgili webinar yapılması,

- Ortaya çıkan ürünlerin paylaşılması,

Aralık Ayı Çalışma Planı

- Meyve yakalama oyunu,

- Yapılacak çalışmalar ile ilgili webinar yapılması,

- Ortaya çıkan ürünlerin paylaşılması,

Ocak Ayı Çalışma Planı

- Arba parkur oyunu

- Yapılacak çalışmalar ile ilgili webinar yapılması,

- Ortaya çıkan ürünlerin paylaşılması,

Şubat Ayı Çalışma Planı

- Basketbol oyunu

- Yapılacak çalışmalar ile ilgili webinar yapılması,

- Ortaya çıkan ürünlerin paylaşılması,

- Meeting of partners, organizing webinars

- Realization of the task distribution of the work to be done,

- Obtaining parent permission documents,

- Creating its o

 

BEKLENEN SONUÇLAR

Öğrenciler algoritma ve kodlama mantığını öğrenir.

Mikrobit işlemcili ile yaptığı oyunları oyun konsoluna indirir ve test eder

Öğrenciler web 2.0 araçlarını kullanır.

Robotik ve kodlama becerileri kazanır.

Ortak ürün olarak e-kitap hazırlanır.

Öğrenciler bir ürün ortaya koyabilme becerisi kazanır.

Araştırma yapmayı ve grup halinde çalışmayı öğrenir.

Öğrencilerin özgüveni artar, yaratıcı düşünme becerileri gelişir.

 

Students learn algorithm and coding logic.

Downloads and tests the games made with microbit processor to the game console

Students use web 2.0 tools.

Gains robotic and coding skills.

An e-book is prepared as a joint product.

Students gain the ability to produce a product.

Learns to do research and work in groups.

Students' self-confidence increases and their creative thinking skills develop.

20-12-202120-12-202120-12-202120-12-202120-12-202120-12-202120-12-202120-12-202120-12-2021